تصاوير منتخب

------- سامانه پیامک اختصاصی
------- 2000 300 20 5000
--- زیر نظر استاد : الیاس بیدخوری

بايگاني

نويسندگان

پربحث ترين ها

پربازديدترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده

خلاصه آمار

۱

بدنسازی در پارکور

 پارکور و فری رانینگ

بدن سازی مخصوص پارکور شامل بدن سازی تخصصی و عمومی‌ می‌باشد. برای پیشرفت سریع تر و مطمئن تر در پارکور بدن سازی در کنار تمرین پارکور برای همه توصیه میشود. در کشور‌های دیگر چون این قاعده رعایت میشود آسیب این ورزش بسیار پایین می‌باشد، ولی‌ متاسفانه در کشور ما هنرجویان این رشتهٔ ورزشی از بالا‌ترین آسیب‌ها رنج میبرند.به شما توصیه می‌کنم که حتما بدن سازی را جدی بگیرید.

بدن سازی عمومی‌: بدن سازی عمومی‌ قوی کردن این نقاط بسیار اهمّیت دارد: سر شانه‌ ، شکم، زیر شکم ، فیله ،ران

بدن سازی آن هم مانند بدنسازی دیگر رشته‌ها می‌باشد. در ضمن نیمه اول حرکت مانکی را اگر با مکس روی سر شانه‌ انجام دهیم بسیار به سر‌شانه و زیر شکم کمک خواهد کرد. به این حالت که با جهش برای انجام حرکت مانکی با بالا بردن بدن و مکس کردن روی سر‌شان و شمردن ۳ ثانیه و پایین آمدن، هم عضلات سر‌شان قوی خواهد شد و هم زیر شکم.

بدن سازی تخصصی پارکور: بدن سازی تخصّصی پارکور مانند ورزش ژیمناستیک و دو و میدانی می‌باشد و شامل تمرینات پلیمتریک می‌باشد که در بخش تمرینات پولی‌ متریک توضیح داده شده.این حرکات بیشتر برای قوی کردن عضلات ران، ساق، و در کل افزایش پرش و افزایش چابکی‌ می‌باشد.

نظرات (۱)

    • پاسخ:

      سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی